Адрас: 211117, г. Сянно, вул. К.Маркса,2
Е-mail: info@senno.vitebsk-region.gov.by
Тэлефон: (02135) 5-53-47
Гарачая лінія: (02135) 5-52-96
211117 Віцебская абл., г.Сянно, вул. К.Маркса, 2
Цел.(факс): 8(02135) 4-14-97
Адрас электроннай пошты: sennoutzsz@yandex.by
Упраўленне па працы, занятасці і сацыяльнай абароне Сенненскага раённага выканаўчага камітэта забяспечвае рэалізацыю на тэрыторыі Сенненскага раёна дзяржаўнай палітыкі ў сферы працы, сацыяльнай абароны насельніцтва, пенсійнага забеспячэння, занятасці і адпаведных гарантый часова незанятых грамадзян, з улікам асаблівасцей і перспектыў развіцця раёна, каардынуе дзейнасць па гэтых напрамках другіх раённых органаў дзяржаўнага кіравання і арганізацый камунальнай уласнасці.
Упраўленне ў адпаведнасці з ускладзенымі на яго асноўнымі задачамі і ў граніцах кампетэнцыі:
- аналізуе стан сістэм аплаты, умоў і аховы працы, дачыненняў у працоўнай сферы; пенсійнага забеспячэння; сацыяльнай абароны адзінокіх грамадзян пажылога ўзросту, ветэранаў вайны працы, інвалідаў, воінаў-інтэрнацыяналістаў, членаў іх сямей; грамадзян, якія папакутавалі ад катастрофы на Чарнобыльскай АЭС, другіх катэгорый грамадзян, якія адчуваюць патрэбу ў сацыяльнай падтрымцы;
- каардынуе і кантралюе работу па своечасовай выплаце заработнай платы, а таксама дапамог сем'ям, якія выхоўваюць дзяцей;
- удзельнічае ў праверках вытворча-гаспадарчай дзейнасці суб'ектаў гаспадарання раёна, а таксама ўдзельнічае ў вырашэнні працоўных спрэчак і канфліктаў у арганізацыях раёна;
- арганізуе работу па паляпшэнні ўмоў і аховы працы, прытрымліванні патрабаванняў па забеспячэнні бяспечных умоў працы, распрацоўвае раённую праграму па гэтых пытаннях, кантралюе яе выкананне;
- садзейнічае ўкараненню ў арганізацыях раёна перадавога вопыту і навуковых распрацовак па ахове працы;
- ажыццяўляе ўлік грамадзян, якія звярнуліся па пытаннях працаўладкавання, рэгіструе беспрацоўных, аказвае ім садзейнічанне ў падборцы прыдатнай работы, а наймальнікам у забеспячэнні іх работнікамі. Праводзіць прафесійную арыентацыю і псіхалагічную падтрымку насельніцтва, накіроўвае беспрацоўных на прафесійную падрыхтоўку, павышэнне кваліфікацыі, перападрыхтоўку, прымае рашэнне аб прызначэнні дапамогі па беспрацоўі;
- садзейнічае развіццю самастойнай занятасці беспрацоўных, аказвае арганізацыйнае, метадычнае і фінансавае садзейнічанне ў арганізацыі прадпрымальніцкай дзейнасці;
- садзейнічае арганізацыі часовай занятасці беспрацоўнай моладзі, часовай працоўнай занятасці якая вучыцца моладзі ў свабодны ад навучання час і падчас летніх канікул;
- ажыццяўляе падрыхтоўку неабходнай інфармацыі для ўстанаўлення або павелічэння грамадзянам пенсій за асобыя заслугі перад Рэспублікай Беларусь;
- аказвае арганізацыйна-метадычную дапамогу наймальнікам па пытаннях прымянення пенсійнага заканадаўства;
- праводзіць растлумачальную работу сярод насельніцтва раёна па пенсійным заканадаўстве;
- разглядае ў адпаведнасці з заканадаўствам звароту грамадзян, арганізоўвае іх прыёмы, прымае меры па ўдасканальванні работы з прапановамі, заявамі і скаргамі грамадзян;
- з'яўляецца прадстаўніком у граніцах сваёй кампетэнцыі ў судовых органах.
РЭЖЫМ РАБОТЫ УПРАЎЛЕННЯ
З 8.00 да 17 гадзін
Перапынак на абед з 13.00 да 14.00
Выхадныя дні: субота, нядзеля.
У нерабочы час прыём грамадзян ажыццяўляецца дзяжурным спецыялістам
у рабочыя дні - з 13.00 да 14.00 гадзін і з 17.00 да 18.00 гадзін
у суботу - з 8.00 да 14.00 гадзін кабінет №13.
ГРАФІК
ПРЫЁМУ КІРАЎНІЦТВАМ УПРАЎЛЕННЯ ПА ПРАЦЫ, ЗАНЯТАСЦІ І САЦЫЯЛЬНАЙ АБАРОНЫ СЕННЕНСКАГА РАЙВЫКАНКАМА
Пасада |
Прозвішча, імя, імя па бацьку, |
Час прыёму грамадзян |
№ кабінета |
Начальнік |
ПАЎЛАЎСКІ |
1,3 серада месяца |
12 |
Намеснік |
ДАСОЎ |
2, 4 панядзелак |
8 |
На перыяд часовай адсутнасці начальніка упраўлення, прыём грамадзян і прадстаўнікоў юрыдычных асоб ажыццяўляе намеснік начальніка упраўлення Дасоў Аляксандр Леанідавіч, кабінет № 8, цел. (02135) 4 27 02.
Папярэдне на прыём можна запісацца па цел. 4-14-97, штодзённа з 08.00 да 13.00, з 14.00 да 17.00 і асабіста ў кабінеце №13.
Тэлефон «гарачай лініі» з грамадзянамі і юрыдычнымі асобамі па пытаннях: прызначэнні, выплаты пенсій і дапамог – (02135) 4 18 92,
працы і заработнай платы, аховы працы – (02135) 4 27 02,
занятасці насельніцтва – (02135) 4 21 63.
працуе штодзённа ў рабочыя дні з 8.00 да 13.00, з 14.00 да 17.00.
Упраўленне па працы, занятасці і сацыяльнай абароне Сенненскага раённага выканаўчага камітэта ажыццяўляе сваю дзейнасць па прынцыпе «адно акно».
Адказныя за рэалізацыю заяўнага прынцыпу «адно акно»:
Прозвішча, імя, імя па бацьку
Прозвішча, імя, імя па бацьку |
Пасада |
№ кабінета |
№ цел. |
ДАСОЎ Аляксандр Леанідавіч |
Намеснік |
кабінет №8 |
4 27 02 |
у яго адсутнасць: |
Начальнік аддзела прызначэння пенсій і сацыяльнай падтрымкі насельніцтва |
кабінет №16 |
4 18 92 |
Кніга заўваг і прапаноў
у будынку кіравання (вул. К.Маркса, 2) знаходзіцца ў кабінеце №13
Адказныя за вядзенне, захоўванне і выдачу кнігі заўваг і прапаноў:
МУРАШКА Вера Анатолеўна – начальнік аддзела прызначэння пенсій і сацыяльнай падтрымкі насельніцтва, каб. №16. (першы паверх) цел. 4 18 92,
у яе адсутнасць: ГЛАЗДОВСКАЯ Надзея Віктараўна – галоўны спецыяліст аддзела прызначэння пенсій і сацыяльнай падтрымкі насельніцтва, каб. №16 (першы паверх)
цел. 4 18 92
Кніга заўваг і прапаноў
у будынку аддзела занятасці і сацыяльна – працоўных адносін
(вул. К.Маркса, 10) знаходзіцца ў кабінеце №2
Адказныя за вядзенне, захоўванне і выдачу кнігі заўваг і прапаноў:
ГРАМУЗОВА Святлана Міхайлаўна – начальнік аддзела занятасці насельніцтва і сацыяльна – працоўных адносін, каб. №1 (трэці паверх) цел. 4 14 52
у яе адсутнасць – ЕВПАК Святлана Міхайлаўна – галоўны спецыяліст аддзела занятасці насельніцтва і сацыяльна – працоўных адносін каб. № 2 (трэці паверх) цел. 4 21 63
Падчас дадатковага прыёму грамадзян, адказным з'яўляецца работнік кіравання, які ажыццяўляе прыём грамадзян, згодна графіка.
Вышэйстаячыя дзяржаўныя органы
Сенненскі раённы выканаўчы камітэт
211117, г.Сянно, вул. К.Маркса, 2
Рэжым работы:
з 8.00 да 13.00 гадзін, з 14.00 да 17.00 гадзін
з 13.00 да 14.00 гадзін – абедзенны перапынак
выхадныя дні: субота, нядзеля
isp@senno.vitebsk-region.gov.by
Камітэт па працы, занятасці і сацыяльнай абароне
Віцебскага абласнога выканаўчага камітэта
210025 г. Віцебск, вул. Праўды, 32
Рэжым работы:
з 8.00 да 13.00 гадзін, з 14.00 да 17.00 гадзін
з 13.00 да 14.00 гадзін – абедзенны перапынак
выхадныя дні: субота, нядзеля
ktsz@vitebsk.by
У структуру кіравання ўключаны:
• аддзел прызначэння пенсій і сацыяльнай падтрымкі насельніцтва;
• аддзел занятасці насельніцтва і сацыяльна-працоўных адносін.
Аддзел прызначэння пенсій і сацыяльнай падтрымкі насельніцтва
Начальнік аддзела: Мурашка Вера Анатолеўна, каб. № 16, цел. 4-18-92.
Спецыялісты: 4-84-79, 4-16-97
Аддзел ажыццяўляе прызначэнне і выплату пенсій, дапамог па доглядзе за інвалідамі 1 групы і 80-гадовымі грамадзянамі, дзяржаўных дапамог непрацуючым сем'ям, якія выхоўваюць дзяцей, матчынага капіталу. Аказвае садзейнічанне грамадзянам у выпатрабаванні дакументаў для прызначэння пенсій і дапамог, выплата дапамогі на пахаванне.
Аддзел занятасці насельніцтва і сацыяльна-працоўных адносін
Начальнік аддзела: Грамузова Святлана Міхайлаўна, вул. К.Маркса, д. 10, каб. №1,
цел. 4-14-52
Спецыялісты: 4 -21- 63, 4 -27- 02
Аддзел ажыццяўляе рэгістрацыю беспрацоўных і ўлік грамадзян, якія звярнуліся па пытаннях працаўладкавання, аказання іх садзейнічання ў падборы прыдатнай работы, аказвае садзейнічанне ў працаўладкаванні ў рамках «Маладзёжнай практыкі», прафарыентацыйных паслуг, напрамак на прафесійную падрыхтоўку, перападрыхтоўку і павышэнне кваліфікацыі; прызначэнне і выплата дапамог па беспрацоўі, стыпендый, матэрыяльнай дапамогі беспрацоўным і членам іх сямей, субсідый беспрацоўным, накіроўвае якія звярнуліся і беспрацоўных для ўдзелу ў грамадскіх работах, накіроўвае моладзь ва ўзросце ад 14 гадоў да 31 года для ўдзелу ў часовай працоўнай занятасці, кампенсуе выдатку наймальнікам якія арганізуюць адаптацыю беспрацоўных інвалідаў. Пры перасяленне беспрацоўных на новае месца жыхарства і работы аказвае фінансавую дапамогу. Выконвае страхаванне асоб, якія праходзяць альтэрнатыўную службу, а таксама выдачу ім даведкі аб напрамку на альтэрнатыўную службу. Ажыццяўляе кансультацыі па пытаннях давання сацыяльных ільгот і гарантый, аказанне метадычнай дапамогі прадпрыемствам раёна па пытаннях прытрымлівання працоўнага заканадаўства ў часткі аплаты, аховы працы, заключэння калектыўных дагавораў, кантроль за прытрымліваннем працоўнага заканадаўства ў частцы аплаты працы, аховы працы прадпрыемствамі раёна.