back_pattern
Бел

Адрас: 211117, г. Сянно, вул. К.Маркса,2

Е-mail: info@senno.vitebsk-region.gov.by

Тэлефон: (02135) 4-13-47

Гарачая лінія: (02135) 4-12-96

Парк Трох герояў Палац урачыстых абрадаў і фантан "Закаханыя"  Фізкультурна-спартыўны комплекс Парк Трох герояў Прырода Сенненшчыны Прырода Сенненшчыны Возера Сенненскае ЗАГС і фантан "Закаханыя" Помнік прыроды "Каплічка" Храм свяціцеля Мікалая Цудатворца г. Сянно
Парк Трох герояў
Галоўная Звароты грамадзян і юрыдычных асоб Парадак разгляду зваротаў грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў, іх прадстаўнікоў, прадстаўнікоў юрыдычных асоб

Парадак разгляду зваротаў грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў, іх прадстаўнікоў, прадстаўнікоў юрыдычных асоб

Парадак разгляду зваротаў грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў, іх прадстаўнікоў, прадстаўнікоў юрыдычных асоб

1. Пісьмовыя звароты і папяровыя копіі электронных зваротаў не пазней чым у наступны за днём рэгістрацыі працоўны дзень перадаюцца службовымі асобамі сектара старшыні, першаму намесніку і намеснікам старшыні райвыканкама, кіраўніку спраў райвыканкама.

2. Даручэнні кіраўніцтва райвыканкама па разглядзе зваротаў выкладаюцца ў форме рэзалюцый. Рэзалюцыя, як правіла, афармляецца на асобным лісце і прыкладаецца да навяртання. Рэзалюцыі прысвойваецца рэгістрацыйны нумар абыходжання з указаннем даты яе падпісання.

3. Пры падрыхтоўцы праектаў рэзалюцый работнікі сектара кіруюцца Законам Рэспублікі Беларусь ад 4 студзеня 2010 года "Аб мясцовым кіраванні і самакіраванні ў Рэспубліцы Беларусь", пералікам дзяржаўных органаў, іншых арганізацый, адказных за разгляд зваротаў па сутнасці ў асобных сферах жыццядзейнасці насельніцтва, зацверджаным Указам         № 498, іншымі нарматыўнымі прававымі актамі, палажэннямі аб структурных падраздзяленнях райвыканкама, палажэннямі (статутамі) арганізацый.

4. Рашэнне аб накіраванні зваротаў, якія змяшчаюць інфармацыю аб падрыхтоўцы, якое здзяйсняецца ці здзейсненае, або іншым правапарушэнні, у адпаведныя праваахоўныя або іншыя дзяржаўныя органы прымае кіраўніцтва райвыканкама. Дадзенае рашэнне афармляецца ў форме рэзалюцыі.

5. Па пісьмовай, электронным звароту кіраўніцтвам райвыканкама прымаецца адно з наступных рашэнняў:

аб разглядзе звароту па сутнасці ў райвыканкаме;

аб накіраванні звароту на разгляд у дзяржаўныя органы, арганізацыі ў адпаведнасці з іх кампетэнцыяй;

аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці;

аб спыненні разгляду звароту па сутнасці ў выпадку адклікання заяўнікам звароту;

аб прыняцці звароту даведама  

6. Пісьмовыя звароты, у якіх абскарджваюцца судовыя пастановы, не пазней за пяць працоўных дзён вяртаюцца сектарам заяўнікам з тлумачэннем ім парадку абскарджання судовых пастаноў.

7. Накіраванне ў дзяржаўныя органы, арганізацыі пісьмовых, электронных зваротаў з суправаджальнымі лістамі, апавяшчэнняў заяўнікам ажыццяўляецца спецыялістамі сектара на іх паштовыя адрасы, адрасы электроннай пошты, а ў выпадку адсутнасці звестак аб электронных адрасах папяровыя копіі электронных зваротаў, суправаджальныя лісты да іх накіроўваюцца простым паштовым адпраўленнем.

8. Рэзалюцыі кіраўніцтва райвыканкама, кіраўнікоў структурных падраздзяленняў райвыканкама павінны змяшчаць дакладныя і канкрэтныя ўказанні выканаўцу (выканаўцам) аб парадку разгляду звароту, кірунку або падрыхтоўцы адказу заяўніку.

У выпадках, калі рэзалюцыяй кіраўніцтва райвыканкама вызначана некалькі выканаўцаў, асобай, адказнай за кірунак адказу або падрыхтоўку заяўніку адказу па сутнасці, з'яўляецца першы выканаўца, калі ў рэзалюцыі непазначана іншае.

9. Разгляд па сутнасці пісьмовых, электронных зваротаў, накіраваных у дзяржаўныя органы, арганізацыі ў адпаведнасці з іх кампетэнцыяй, можа быць пастаўлена на кантроль у райвыканкаме па рашэнні кіраўніцтва райвыканкама.

10. Усе пісьмовыя звароты і папяровыя копіі электронных зваротаў пасля разгляду кіраўніцтвам райвыканкама неадкладна вяртаюцца ў сектар.

11. Пісьмовыя звароты ў арыгінале (копіі), электронныя звароты або іх папяровыя копіі з рэзалюцыямі кіраўніцтва райвыканкама накіроўваюцца ў структурныя падраздзяленні райвыканкама, дзяржаўныя органы, арганізацыі службовымі асобамі сектара.

Копіі такіх зваротаў застаюцца ў сектары. Апавяшчэнне заяўнікам аб накіраванні звароту на разгляд у iншы дзяржаўны орган, арганізацыю накіроўваецца сектарам у выглядзе паведамлення аб кірунку па кампетэнцыі.

12. Рашэнне аб пакіданні зваротаў без разгляду па сутнасці прымаецца кіраўніцтвам райвыканкама на падставе заключэнняў, падрыхтаваных структурнымі падраздзяленнямі райвыканкама ў адпаведнасці з іх кампетэнцыяй, завізаваць загадчыкам сектара і пры неабходнасці загадчыкам юрыдычнага сектара райвыканкама.

Апавяшчэнне заяўніка аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці падпісваецца службовай асобай, якія прынялі адпаведнае рашэнне, або ўпаўнаважаным iм службовай асобай. 

13. У выпадку атрымання пісьмовай заявы аб адклiканнi заяўнікам звароту рашэнне аб спыненні разгляду звароту прымаецца кіраўніцтвам райвыканкама.

Сектарам заяўніку вяртаюцца арыгіналы дакументаў, прыкладзеных да звароту.

14. Рашэнне аб тым, што ананімны зварот не падлягае разгляду, прымаецца кіраўніцтвам райвыканкама.

15. Кіраўніцтвам райвыканкама па выніках праверкі звестак, якія змяшчаюцца ў скарзе заяўніка, які не задаволены вынікамі разгляду яго звароту сельскімі выканаўчымі камітэтамі (далей - сельвыканкамы), структурнымі падраздзяленнямі райвыканкама, падначаленымі (падсправаздачнымі) арганізацыямі, пры наяўнасці падстаў для станоўчага вырашэння выкладзеных у звароце пытанняў выдаецца абавязковае для выканання прадпісанне аб належным рашэнні гэтых пытанняў (далей - прадпісанне).

16. Прадпісанне, якое выдаецца кіраўніцтвам райвыканкама, апавяшчэнне заяўніку аб яго напрамку падрыхтоўваюцца структурным падраздзяленнем райвыканкама, якому даручана разгляд скаргі, візуюцца яго кіраўніком, загадчыкам сектара. Загадзе прысвойваецца рэгістрацыйны нумар скаргі.

17. Дзяржаўныя органы, арганізацыі, якія разглядаюць звароты, пастаўленыя на кантроль у райвыканкаме, якiя выконваюць загады, на працягу трох рабочых дзён з дня разгляду звароту (выканання прадпiсаннi) накіроўваюць звароты (прадпісанні) з адзнакай аб выканаўцы. Да інфармацыі прыкладаецца копія адказу (інфармацыі) заяўніку.

18. Звароты разглядаюцца ў тэрміны, устаноўленыя артыкулам 17 Закона.

Кіраўніцтва райвыканкама можа ўсталёўваць скарочаны тэрмін разгляду звароту.

Пісьмовыя паведамленні накіроўваюцца заяўнікам у тэрміны, устаноўленыя ў артыкулах 10, 15 і 17 Закона.

19. Кантрольны тэрмін разгляду звароту - 15 дзён. Кіраўніцтвам райвыканкаму можа быць вызначаны іншы кантрольны тэрмін разгляду звароту.

20. У выпадку неабходнасці выканаўца да заканчэння пятнаццацiдзённага кантрольнага тэрміну разгляду звароту паведамляе аб матывах змены кантрольнага тэрміну службовым асобам сектара. Інфармацыя пра змену кантрольнага тэрміну разгляду звароту уносіцца службовай асобай сектара ў регистрационно- кантрольную форму.

Пры адсутнасці ў сектары інфармацыі выканаўцы аб неабходнасці падаўжэння тэрміну разгляду звароту выканаўцам накіроўваюцца паведамлення аб пропуску кантрольнага тэрміну.

21. Тэрмiн разгляду звароту, пэўны кіраўніцтвам райвыканкама, можа быць прадоўжаны па рашэнні кіраўніцтва райвыканкама на падставе пісьмовага хадайніцтва выканаўцы.

22. У выпадках, прадугледжаных часткай другой пункта 3 артыкула 17 Закона, рашэнне аб прадаўжэнні тэрміну разгляду звароту прымаецца кіраўніцтвам райвыканкама на падставе пісьмовага хадайніцтва выканаўцы, прадстаўленага за тры працоўныя дні да заканчэння аднаго месяца з дня, наступнага за днём паступлення звароту.

Да пісьмовай хадайніцтве прыкладаюцца праекты апавяшчэння заяўніку, паведамленні дзяржаўным органам, арганізацыям, у якіх зварот знаходзіцца на кантролі, аб прычынах перавышэння месячнага тэрміну і тэрмінах здзяйснення пэўных дзеянняў (выкананне работ, аказанне паслуг) або тэрмінах разгляду звароту па сутнасці.

23. Калектыўныя звароты трыццаці і больш заяўнікаў па пытаннях, якія ўваходзяць у кампетэнцыю райвыканкама, разглядаюцца з выездам на месца, калі іншае не вынікае з гэтых зваротаў. Выезд на месца афармляецца актам (пратаколам). 

24. Пры разглядзе паўторнага звароту выканаўцы абавязаны ўсталяваць яго прычыны і ў выпадку, калі яны выкліканы парушэннем устаноўленага парадку разгляду папярэдняга звароту, прыняць неабходныя меры па аднаўленні парушаных правоў, свабод і (або) законных інтарэсаў заяўніка, унесці прапановы аб прыцягненні вінаватых асоб да адказнасці.

25. Паўторныя звароты, у тым ліку унесеныя ў кнігу заўваг і прапаноў райвыканкама, прызнаюцца неабгрунтаванымі, рашэння аб спыненні з заяўнікам перапіскі і пакіданні звароту без разгляду па сутнасці прымаюцца кіраўніцтвам райвыканкама на падставе заключэнняў, падрыхтаваных (падпісаных) кіраўніком структурнага падраздзялення райвыканкама, адказнага за разгляд папярэдняга звароту, завізаваць загадчыкам сектара, загадчыкам юрыдычнага сектара райвыканкама. Да заключэння прыкладаецца праект апавяшчэння заяўніку.

26. У выпадку, калі паўторны зварот паступіла ў райвыканкам з дзяржаўнага органа, арганізацыі і пастаўлена ім на кантроль, кіраўніком структурнага падраздзялення райвыканкама, адказнага за разгляд папярэдняга звароту, падрыхтоўваецца праект паведамленні аб тым, што з заяўнікам спынена перапіска, з выкладаннем сутнасці адказу                                   (апавяшчэння) на папярэдні зварот па сутнасці.

27. Па кожным выпадку парушэння парадку разгляду звароту ў падпарадкаваных (падсправаздачных) дзяржаўных органах, арганізацыях кіраўніцтвам райвыканкама накіроўваецца кіраўніку названага дзяржаўнага органа, арганізацыі прадстаўленне аб прыцягненні ва ўстаноўленым парадку да дысцыплінарнай адказнасці службовых асобаў і іх работнікаў, вінаватых у парушэннях, альбо ў парадку, устаноўленым заканадаўствам Рэспублiкi Беларусь, прымаецца рашэнне аб прыцягненні да дысцыплінарнай адказнасці кіраўнікоў названых государственных органаў, арганізацый.

28. Выканаўцамі прадстаўляюцца ў сектар для накіравання на даклад кіраўніцтву райвыканкама праекты адказаў заяўнікам, дзяржаўным органам, арганізацыям, сродкам масавай інфармацыі, у якіх разгляд зваротаў знаходзіцца на кантролі, аб выніках разгляду зваротаў, матэрыялы, якія змяшчаюць заключэння па выкладзеных у зваротах довадаў і абставінам, з прыкладаннем пацвярджальных дакументаў, а таксама звесткі аб мерах, прынятых па рашэнні пытанняў, выкладзеных у абгрунтаваных зваротах.

29. Рэгістрацыя паступаюць у сектар адказаў (апавяшчэнняў, інфармацый) па зваротах ажыццяўляецца службовай асобай сектара шляхам прастаўлення рэгістрацыйнага штампа на адваротным баку апошняй старонкі адказу з указаннем даты іх паступлення.

30. Пісьмовыя адказы (паведамлення) заяўнікам на звароты, якія разглядаюцца райвыканкамам візуюцца адказным выканаўцам (выканаўцамі) згодна рэзалюцыям кіраўніцтва райвыканкама, кіраўніком спраў райвыканкама, загадчыкам сектара, у выпадку прыняцця рашэння аб поўным або частковым адмове, у выпадку прыняцця рашэння аб поўным або частковым адмове у задавальненні звароту - загадчыкам юрыдычнага сектара райвыканкама, і падпісваюцца кіраўніцтвам райвыканкама.

31. Адказы ў дзяржаўныя органы, арганізацыі па пастаўленых на кантроль зваротах, у тым ліку якія паступілі ў райвыканкам з прадпісаннямі, візуюцца адказным выканаўцам (выканаўцамі) згодна рэзалюцыям кіраўніцтва райвыканкама, загадчыкам сектара і падпісваюцца кіраўніцтвам райвыканкама.  

32. Адказы асобам, пасады якіх уключаны ў пералік вышэйшых дзяржаўных пасад Рэспублiкi Беларусь, зацверджаны Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 8 лістапада 2001г. № 644 "Аб зацвярджэнні кадравага рэестра Кіраўніка дзяржавы Рэспублікі Беларусь" (Нацыянальны рэестр прававых актаў Рэспублікі Беларусь, 2001 г., № 106, 1/3192), якія паставілі разгляд звароту на кантроль, аб выніках разгляду зваротаў візуюцца адказным выканаўцам (выканаўцамі) згодна рэзалюцыям кіраўніцтва райвыканкама, загадчыкам сектара і падпісваюцца старшынёй райвыканкама, (першым намеснікам старшыні).

33. Дакументы для візавання ўяўляюцца службовым асобам не пазней трох рабочых дзён да заканчэння тэрміну разгляду звароту, прадпісанні, прадстаўлення, даручэнні.

34. У адказах, накіраваных у дзяржаўныя органы, арганізацыі, па змешчаным на кантролі зваротах і прадпісанням паказваюцца звесткі аб накіраваным адказе (апавяшчэнні) заяўніку аб выніках разгляду звароту, адзнака аб выканаўцы.

35. Датай адказу заяўніку з'яўляецца дата яго падпісання.

Падпісваецца, як правіла, першы асобнік адказу.

У матэрыялах па разглядзе звароту застаецца завераная ва ўстаноўленым парадку копія адказу заяўніку.

36. Звароты і дакументы, звязаныя з іх разглядам, вяртаюцца ў сектар.

37. Адказу (паведамленню) на зварот, у тым ліку на заўвагу і (або) прапанову, занесенае ў кнігу заўваг і прапанове райвыканкама, прысвойваецца рэгістрацыйны індэкс звароту (заўвагі і (або) прапановы, унесеных у кнігу заўваг і прапаноў райвыканкама).

38. Пісьмовыя адказы (паведамлення) на пісьмовыя, электронныя звароты, падпісаныя кіраўніцтвам райвыканкама, накіроўваюцца заяўнікам службовай асобай сектара простым паштовым адпраўленнем або ў электронным выглядзе на адрас электроннай пошты заяўніка ў дзень падпісання альбо ў першы наступны за ім рабочы дзень.

Адказы (паведамлення) на электронныя звароты, якія накіроўваюцца на адрас электроннай пошты заяўніка, застаюцца ў справаводстве райвыканкама.

39. Кантроль за выкананнем устаноўленых тэрмінаў выканання рашэнняў, прынятых па выніках разгляду зваротаў, прадпісанняў ажыццяўляецца сектарам.

40. Адказнасць за выкананне рашэнняў, прынятых па выніках разгляду зваротаў, ускладаецца на кіраўнікоў структурных падраздзяленняў райвыканкама, сельвыканкамаў, арганізацый.

41. Кантроль за разглядам зваротаў завяршаецца, калі ўсе пастаўленыя ў іх пытанні разгледжаныя, прынятыя неабходныя меры і заяўнікам дадзены адказы ў пісьмовай, вуснай або электроннай форме, а таксама накіраваны паведамлення ў парадку, устаноўленым у артыкулах 10, 15, і 21 Закона.

42. Рашэнні аб зняцці з кантролю зваротаў, якія паступілі ў райвыканкам, прымаюцца кіраўніцтвам райвыканкама.

43. Па выніках разгляду зваротаў, пастаўленых у райвыканкаме на кантроль на падставе даручэнняў дзяржаўных органаў (службовых асоб), прадпісанняў накіроўваюцца інфармацыі ў

дадзеныя органы (дадзеных службовым асобам) ва ўстаноўленыя імі тэрміны, пры адсутнасці устаноўленага тэрміну - у тэрміны, устаноўленыя кіраўніцтвам райвыканкама.

44. Ход разгляду зваротаў заяўнікаў (інфармацыя аб накіраваных запытах, атрыманых дакументах і (або) звесткі, якія адкліканні заяўнікамі сваіх зваротаў, апавяшчэнне заяўнікаў аб прычынах перавышэння ўсталяваных заканадаўствам тэрмінаў разгляду зваротаў, разглядзе калектыўных зваротаў з выездам на месца), змяненне тэрмінаў разгляду зваротаў, вынік іх разгляду (разгляд звароту па сутнасці, пакіданне пісьмовых, вусных і электронных зваротаў без разгляду па сутнасці, кірунак зваротаў для ра ссмотрения дзяржаўным органам, арганізацыям у адпаведнасці з іх кампетэнцыяй, спыненне перапіскі), а таксама адзнака аб выдачы прадпісання і яго выкананні павінны быць дакладна і своечасова адлюстраваны ў адпаведнай рэгістрацыйна-кантрольнай форме службовымі асобамі сектара.

Звесткі аб ходзе і выніках разгляду заўваг і (або) прапаноў, унесеных у кнігу заўваг і прапаноў райвыканкама, павінны своечасова уносіцца ў паказаную кнігу службовай асобай, адказным за яе вядзенне.

45. На кожным звароце пасля канчатковага дазволу пастаўленых у ім пытанняў прастаўляецца адзнака аб выкананні і накіраванні яго ў справу, паказваецца дата, асабістая подпіс службовай асобы, якая прыняла гэтае рашэнне.

У выпадку адклікання заяўнікам свайго звароту адзнака аб выкананні і накіраванні яго ў справу прастаўляецца на яго заяве аб адклiканнi свайго звароту, пададзеным у пісьмовай або электроннай форме.

Пасля разгляду пытанняў, выкладзеных грамадзянінам у кнізе заўваг і прапаноў райвыканкама, на копіі адказу (паведамлення) заяўніку, што застаецца ў справаводстве райвыканкама, прастаўляецца адзнака аб выкананні і накіраванні яе ў справу.



back_pattern